Pakiet Rewalidacja i Terapia to partner dla pedagogów, terapeutów, psychologów ułatwiający monitorowanie postępów uczniów i dostosowywanie zajęć do ich potrzeb. Pakiet składa się z 25 animacji, które usprawniają zaburzone funkcje oraz rozwijają percepcję. Poprzez aktywne uczestnictwo w grach na Interaktywnej Podłodze FunFloor, użytkownicy uczą się koncentracji, precyzji oraz umiejętności szybkiego analizowania informacji. 

Zadania typu dopasuj obrazki, znajdź różnicę czy wskaż brakujący element nie tylko dostarczają radości z rozrywki, ale również doskonale przygotowują do pracy w stanie koncentracji. To właśnie poprzez interakcję z grami z Pakietu Rewalidacja i Terapia, dzieci oraz osoby z trudnościami rozwijają dynamiczne myślenie, uczą się rozróżniania detali i stymulują swoje umysły.

Nie ma dwóch identycznych przypadków, dlatego nasze ćwiczenia dostosowują się do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika. Zróżnicowany stopień trudności gier pozwala na personalizację doświadczenia, gwarantując, że każdy uczestnik znajdzie właściwe wyzwanie dla siebie.

Namaluj tęczę

Na ekranie wyświetla się piękna łąka, na której rosną kolorowe kwiaty. Zadaniem dziecka jest pokolorowanie tęczy kolorami z kwiatów w odpowiedniej kolejności.

Sprawdź co potrafię

Na planszy umieszczone są różnego rodzaju przedmioty np. kolorowy wiatraczek, nuty, kolorowa piłka, dzwonek itp. Kiedy stajemy na dany przedmiot ten zaczyna się ruszać i wydawać dźwięki. Gra ma na celu poznawanie przedmiotów i ich funkcji.

Uzupełnij obrazek

Na ekranie wyświetla się obrazek podzielony na dziewięć puzzli. Jednego z nich brakuje. Gra polega na prawidłowym wskazaniu brakującego kafelka.

Dopasuj kształt

Na planszy znajdują się cienie obrazków w różnych kształtach. Gra polega na odszukaniu i dopasowaniu wybranego cienia do kolorowego obrazka, który pojawia się na planszy.

Wyraz na literę

Z głośników słychać pojedynczy wyraz. Zadanie polega na wskazaniu litery, na którą ten wyraz się zaczyna.

Zwierzątka

Na ekranie wyświetlane są obrazki zwierzątek. Z głośnika rozbrzmiewa głos pewnego zwierzątka. Zadanie polega na wysłuchaniu i wskazaniu prawidłowego obrazka, który odpowiada dźwiękowi.

Kopiec kreta

Na ekranie widoczny jest trawnik, pod którym rodzina krecików buduje korytarze. Od czasu do czasu widzimy jak kreciki wynurzają się na powierzchnię, żeby nam pomachać. Gra polega na złapaniu każdego krecika zanim schowa się z powrotem w swojej norce.

Połącz obrazki w pary

Na planszy znajduje się kilka ilustracji, które pasują do siebie w logiczny sposób np. łyżka-zupa. Zadaniem dziecka jest połączenie w pary odpowiednich przedmiotów.

Emocje

Gra polega na odnalezieniu i zaznaczeniu takich samych obrazków wyrażających emocje.

Wyrazy

Na planszy porozrzucane są różne słowa. Z głośnika słyszymy głos lektora, który wypowiada wyraz znajdujący się na planszy. Należy go zaznaczyć a wtedy znika on z planszy. Gra polega na wyczyszczeniu planszy ze wszystkich wyrazów.

Znajdź wyraz

Na ekranie wyświetlane są różne wyrazy oraz kategoria. Zadanie polega na wyszukaniu wszystkich wyrazów, które należą do zadanej kategorii.

Dopasuj wzór

Na środku ekranu znajduje się prosty obrazek wykonany z kolorowych figur geometrycznych oraz trzy miniaturki, z których jedna jest odwzorowaniem kształtów obrazka głównego. Zadanie polega na prawidłowym wskazaniu miniaturki obrazka wzorcowego.

Alfabet Morse'a

Gra rozpoczyna się w momencie, kiedy usłyszymy ciąg długich i krótkich dźwięków. Zadanie polega na wysłuchaniu i zapamiętaniu kolejności dźwięków. Następnie należy wskazać odpowiedni obrazek, na którym dźwięki przedstawione są za pomocą kropek (dźwięki krótkie) i kresek (dźwięku długie).

Umebluj pokój

Każdy chciałby mieszkać w swoim wymarzonym, pięknie umeblowanym pokoju. Gra polega na rozmieszczeniu mebli w taki sposób, żeby powstał pokój, w którym czujemy się dobrze.

Wskaż różnice

Na planszy znajdują się dwa obrazki, które różnią się od siebie dwoma szczegółami. Zadaniem dziecka jest zaznaczenie wszystkich różnic.

Skojarzenia

Na ekranie wyświetlone są różne ilustracje. Zadanie polega na dopasowaniu 3 obrazków, które pasują do siebie tematycznie.

Lodowe smaki

Znajdujemy się na słonecznej plaży. Gra polega na stworzeniu lodowego deseru według zamówienia klienta.

Uzupełnij literki

Na środku planszy znajduje się wyraz, w którym brakuje jednej literki. Zadanie polega na wybraniu brakującej literki spośród podanych możliwości, tak aby powstał kompletny wyraz.

Kto tu mieszka?

Na planszy znajduje się domek z zamkniętymi oknami, za którymi ukryte są zwierzątka. W pewnym momencie słyszymy odgłos któregoś z nich. Zadanie polega na wskazaniu zwierzątka, które wydało odgłos.

Kwiatek

Na planszy wyświetla się piękny kwiatek. Zadanie polega na poprawnym wskazaniu części kwiatka, które są wypowiadane przez lektora.

Blisko i daleko

Na planszy wyświetla się ładnie urządzony pokój. W pomieszczeniu umieszczone są różne przedmioty. Zadaniem dziecka jest określenie czy dany przedmiot jest blisko czy daleko. Gra, która uczy postrzegania odległości i perspektywy

Układanka

Na planszy znajduje się kontur obrazu zbudowany z niepokolorowanych gur geometrycznych. Gra polega na dopasowaniu kolorowych kształtów w odpowiednie miejsca, tak żeby powstał obrazek.

Szukanie przedmiotów

Na planszy wyświetlają się różne obrazki oraz białe pole, w którym umieszczamy rekwizyt np. książkę. Zadanie polega na zaznaczeniu wszystkich obrazków, które należą do tej samej kategorii przedmiotów co rewizyt.

Sprawdź co potrafię

Na planszy porozrzucane są różne sylaby. Zadanie polega na prawidłowym połączeniu sylab, tak aby powstały wyrazy

Zwierzątka i literki

Na środku planszy znajduje się obrazek przedstawiający zwierzątko. Zadanie polega na wskazaniu literki, na którą zaczyna się nazwa zwierzątka.
Na planszy umieszczone są różnego rodzaju przedmioty np. kolorowy wiatraczek, nuty, kolorowa piłka, dzwonek itp. Kiedy stajemy na dany przedmiot ten zaczyna się ruszać i wydawać dźwięki. Gra ma na celu poznawanie przedmiotów i ich funkcji.

KATALOG GIER