Pakiet Kodowanie to 10 gier o różnej tematyce i złożoności przygotowuje uczniów do świata programowania. Dwa poziomy trudności – dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych – pozwalają dostosować się do indywidualnych umiejętności i potrzeb każdego dziecka.

Kodowanie to także rozwijanie analitycznego myślenia. Pakiet gier uczy dzieci, jak myśleć logicznie, rozwiązywać problemy krok po kroku i tworzyć spójne struktury. To kluczowe kompetencje, które staną się fundamentem dla przyszłych sukcesów.

Umiejętność programowania jest jak magiczna różdżka, która sprawia, że matematyka staje się fascynująca. Pakiet Kodowanie rozwija potencjał matematyczny w innowacyjny sposób, łącząc naukę z zabawą. Gry stymulują rozwój umysłowy, przygotowując dzieci do przyszłych wyzwań.

KATALOG GIER

Prosto do celu

Na ekranie rozmieszczone są kwadratowe pola oraz punkt startowy. Cel gry to przejście po planszy tak, aby zaznaczyć całą ścieżkę i dotrzeć do ukrytego skarbu. Pomogą w tym widoczne na ekranie poszczególne polecenia, które należy prawidłowo wykonać.

Matematyczne ścieżki

Na ekranie wyświetlone są trzy ścieżki zbudowane z pól, na których znajdują się liczby. Cel gry to dodanie wszystkich liczb z całej ścieżki oraz wybranie tej, która ma największy wynik.

Szybka gra

Gra dla dwóch osób. Plansza podzielona jest na dwie części niebieską i zieloną. Na ekranie wyświetla się pytanie i dwie możliwe odpowiedzi. Za każdą właściwą odpowiedź przyznawany jest punkt.

Symboliczne klocki

Na ekranie znajdują się kolorowe klocki. Na górze planszy wyświetla się sekwencja symboli. Celem gry jest zaznaczenie we właściwej kolejności klocków, które przyporządkowane zostały do konkretnych symboli.

Lustrzane odbicia

Celem gry jest dopasowanie lustrzanego odbicia do wyświetlanej ilustracji, która jest wzorem. Po każdym prawidłowym wyborze przechodzi się do kolejnego, trudniejszego etapu. Wygrywa osoba, która zdobędzie więcej punktów przed upływem czasu.

Liczbowe platformy

Gra dla dwóch osób. Na środku ekranu wyświetlona jest liczba. Celem gry jest złapanie tylu liczb, żeby ich suma była równa liczbie widocznej na środku.

Połącz kropki

Na planszy rozmieszczone są punkty. Każdy z nich ma przypisany poszczególny symbol. W górnej części ekranu znajduje się legenda z symbolami, które mają przyporządkowaną liczbę. Celem gry jest połączenie punktów w kolejności od najmniejszego do największego.

Magiczny labirynt

Na ekranie pojawia się labirynt oraz jeż, który chce wrócić do swojego domku. Celem gry jest zaprogramowanie drogi, która wyprowadzi jeża z labiryntu.

Pamięć mistrza

Na ekranie wyświetlona jest plansza z różnymi symbolami. Celem gry jest zapamiętanie i odtworzenie kolejności podświetlanych symboli.

Liczbowe platformy

Na planszy wyświetlony jest labirynt, w którym ukryte są smakołyki. Cel gry to pomoc misiowi w zebraniu słodyczy zanim zapadnie noc. Kieruj misiem za pomocą strzałek, żeby mógł znaleźć jak najkrótszą drogę.