Pakiet Nauka Pisania

Jest to pierwszy pakiet gier na FunFloor wykorzystujący pisaki interaktywne. Zawiera 20 gier, które stanowią świetne narzędzie wspomagające naukę pisania w klasach początkowych szkoły podstawowej. Można go również wykorzystywać w przedszkolach podczas nauki rysowania kształtów. Celem Pakietu jest usprawnianie tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców.

Cena: 900 zł netto

Gry wchodzące w skład pakietu:

1. ZAMALUJ WSZYSTKIE FIGURY
Na planszy wyświetlone są kontury figur geometrycznych. W prawym górnym rogu kolejno wyświetla się wzór figury np. kwadrat. Twoim zadaniem jest wskazanie na planszy wszystkich figur pasujących wzoru. Każda zaznaczona figura wypełnia się kolorem. Wygrywa ten kto najszybciej pokoloruje wszystkie figury

2. PRZERYSUJ OBRAZEK.
Po lewej stronie planszy wyświetlone są kontury obrazka, który trzeba przerysować starając się być jak najbardziej dokładnym. W grze jest 20 różnych obrazków do przerysowania.

3. POŁĄCZ KROPKI
Dobrze znana każdemu zabawa połącz kropki. Wyświetlone są ponumerowane kropki, które trzeba połączyć w odpowiedniej kolejności, tak aby powstał obrazek.

4.KOLOROWANKI
Plansza jest podzielona na dwie części. Po lewej stronie jest wyświetlony pokolorowany obrazek, po prawej stronie jego szkic, który trzeba pokolorować odpowiednimi kolorami według wzoru.

5. PRZECIĄGANIE KOLOROWYCH GWIAZDEK
W rogu świeci się duża gwiazdka. Dookoła w kosmosie świecą mniejsze gwiazdki w różnych kolorach, różnej wielkości. Twoim zadaniem jest przeciągnąć wszystkie gwiazdki, które są w tym samym kolorze co duża gwiazdka.

6. DOPASUJ KOŁA
Na planszy wyświetlone są koła z różnymi symbolami. Trzeba dobrać koła w pary, wówczas dobrze dobrana para znika z planszy. Wygrywa ten kto pierwszy wyczyści całą planszę.

7. DOPASUJ KOLOROWE OBRAZKI
Gra typu memory, w której rozmieszczone są zakryte karty. Trzeba je odkryć i znaleźć dwie pasujące do siebie wówczas znikają z planszy. Gra jest na czas wygrywa ten kto najszybciej odnajdzie wszystkie pary obrazków.

8. LITERKOWE KLOCKI
Po lewej stronie planszy wyświetlany jest obrazek, po prawej stronie znajdują się klocki z literkami. Twoim zadaniem jest ułożyć klocki, tak aby literki na klockach ułożyły wyraz, który przedstawia obrazek.

9. UKRYTE LITERKI
Na górze planszy wyświetlony jest napis. Na wyświetlonym obrazku w różnych miejscach poukrywały się literki. Trzeba je odnaleźć i zaznaczyć w odpowiedniej kolejności, tak żeby powstał szukany wyraz.

10. NARYSUJ COŚ
Masz przed sobą czystą kartkę, narysuj swój ulubiony obrazek.

11. LITERKOWA ROZSYPANKA
Na planszy rozsypał się alfabet, małe i duże litery. Trzeba dopasować małe litery do dużych. Duża litera wyświetlana jest z prawej strony planszy. Literka znika z planszy po zaznaczeniu. Należy wyczyścić całą planszę z literek. Zegar odmierza czas więc trzeba się spieszyć zanim czas upłynie. Za każde poprawne zaznaczenie literki naliczane są punkty, które na koniec sumują się.

12. SAMOCHODOWY LABIRYNT
Na planszy wyświetlony jest tor, po którym przejeżdża samochód. Samochód przemieszcza się z punktu A do punktu B. Najpierw uważnie obejrzyj trasę przejazdu i ją zapamiętaj. Następnie wskaż którędy dokładnie przejechał samochód. Uważaj jednak żeby W momencie gdy dziecko dotknie bandy, wraca na start. Trasy są losowane w momencie uruchomienia gry.

13. PRZEPRAWA PRZEZ RZEKĘ
Na lewym brzegu rzeki jest mama kaczka i jej 5 małych kaczątek, które chcą się przeprawić na drugi brzeg. Pomóż przeprowadzić bezpiecznie pojedynczo wszystkie kaczki na drugi brzeg rzeki do domu. Musisz jednak uważać na żarłoczne ryby, które pływają w rzece i chcą schwytać kaczki. Czy uda Ci się przeprowadzić bezpiecznie wszystkie kaczki?

14. RUCHOME TARCZE
Na planszy wyświetlona jest tarcza, która się porusza. Nakieruj pisak interaktywny aby trafić w sam środek tarczy. W momencie wykonania rzutu do tarczy komputer sprawdza jaki wynik udało się uzyskać. Z każdą kolejną rundą lata więcej tarcz, które poruszają się coraz szybciej. Ile punktów uda Ci się zdobyć?

15. GWIEŹDZISTE NIEBO
Na niebie są ledwo widoczne małe gwiazdki. Twoim zadaniem jest wskazać wszystkie gwiazdki żeby rozświetlić całe niebo.

16. NAMALUJ OBRAZ
Plansza podzielona jest na dwie części. Po lewej stronie jest wyświetlony kolorowy obrazek, po prawej stronie tylko jego kontur. Pokoloruj obrazek identycznie jak wzór.

17. POKRĘTNE ŚCIEŻKI
Na dole planszy znajdują się cztery punkty: A, B, C i D natomiast na górze planszy znajdują się cztery punkty: 1, 2, 3 i 4. Każdy punkt 1, 2, 3 i 4 jest połączony z punktem A, B, C i D bardzo zawiłą linią.
Połączyć dolne punkty z górnymi prowadząc pisak po linii i zobacz jak prowadzą wszystkie ścieżki.

18. LITERKI W SŁOWACH
Na tablicy szkolnej napisane są różne wyrazy. Obok tablicy pojawia się literka. Znajdź i zaznacz wszystkie wyrazy, które zawierają wyświetlaną literkę.

19. ŁAKOME PAJĄKI
Na górze planszy znajduje się jest 8 pajęczyn, na których siedzi 8 wesołych, kolorowych pająków. Na dole planszy, pod każdym pajączkiem znajduje się talerzyk, a na nim owoc lub warzywo. Pająki w losowych odstępach czasu opuszczają się na pajęczynach w dół, żeby zabrać jedzenie z talerzyka. Nie pozwól pająkom zabrać jedzenia, gra trwa 10 rund.

20. SCRABBLE
Na środku planszy wyświetlony jest wyraz i 7 literek w losowej kolejności. Twoim zadaniem jest ułożenie słowa z literek poprzez przeciąganie ich w odpowiednie miejsca. Gdy wpasujesz wszystkie literki, cały wyraz podświetla się na zielono i losuje się kolejny wyraz.

Informacja o polityce przetwarzania danych osobowych

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij tutaj. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.