Pakiet Karta Rowerowa

Pakiet Karta Rowerowa to zestaw 10 gier, które wprowadzają w tematykę ruchu drogowego. Uczy znaków drogowych oraz zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zadania i quizy na czas doskonale wspomagają naukę dla osób przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową, a atrakcyjna forma gier sprawia, że nauka jest wyjątkowo skuteczna i przyjemna.

Cena: 500 zł netto.

Gry wchodzące w skład pakietu:

1. KARTA ROWEROWA - QUIZ
Na środku wyświetla się pytanie dotyczące zasad ruchu drogowego i 4 możliwe odpowiedzi. Wskaż prawidłową odpowiedź, im więcej poprawnych odpowiedzi, tym więcej zdobytych punktów. Kto uzyska najlepszy wynik?

2. JAZDA ROWEREM
Jedziesz rowerem po ulicy, musisz przestrzegać zasad ruchu drogowego i omijać napotkane przeszkody. Gdy najedziesz na jakąś przeszkodę tracisz jedną z trzech szans. Kto zajedzie najdalej?

3. ZNAKI OSTRZEGAWCZE
Zegar odmierza czas, z góry spadają różne znaki. Twoim zadaniem jest łapanie tylko znaków ostrzegawczych. Celem gry jest zebranie jak największej ilości znaków ostrzegawczych w ciągu 1 minuty, za każdy poprawny to +1 punkt.

4. ZNAKI ZAKAZU
Rozpoznaj znaki zakazu i złap je spośród spadających znaków drogowych. Twoim zadaniem jest łapanie tylko znaków zakazu. Celem gry jest zebranie jak największej ilości znaków ostrzegawczych w ciągu 1 minuty, za każdy poprawny to +1 punkt.

5. ZNAKI NAKAZU
Zegar odmierza czas, z góry spadają różne znaki. Twoim zadaniem jest łapanie tylko znaków nakazu. Celem gry jest zebranie jak największej ilości znaków nakazu zanim upłynie czas, za każdy poprawny to +1 punkt.

6. ZŁAP ZNAKI
Po wystartowaniu gry, pojawia się znak drogowy, który musimy złapać. Żeby to zrobić trzeba na niego wskoczyć, wówczas pod nim pojawia się jego opis. Zadaniem pozostałych graczy jest odczytanie opisu na głos. Kto złapie najwięcej znaków drogowych wygrywa.

7. WSKAŻ ZNAKI
Na planszy pojawia się rozsypanka różnych znaków drogowych i jedna nazwa jednego z nich. Przeczytaj nazwę i odszukaj go spośród rozsypanych znaków. Kto znajdzie najwięcej znaków ten będzie mistrzem bezpiecznej jazdy.

8. POJEDYNEK
Każdy rowerzysta powinien wykazywać sie refleksem. W tej grze biorą udział dwie osoby, które stają naprzeciw siebie. Nagle pojawia się pytanie i dwie możliwe odpowiedzi: TAK lub NIE. Należy jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie. Każda poprawna odpowiedź to 1 punkt, natomiast błędna odpowiedź to 1 punkt dla przeciwnika. Zabierz przeciwnikowi wszystkie jego punkty i wygraj.

9. TEST ABC
Po wystartowaniu gry zegar zaczyna odmierzać czas i pojawia się pytanie dotyczące zasad ruchu drogowego z trzema możliwymi odpowiedziami A,B i C. Tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Zadaniem gracza jest udzielić jak najwięcej poprawnych odpowiedzi w ciągu 1 minuty. Za każdą poprawną odpowiedź przyznawane jest 10 punktów. Kto zdobędzie najwięcej punktów?

10. ZNAKI
Na górze wyświetla się 7 różnych znaków, a na dole pojawia sie opis dotyczący jednego z nich. Wskaż odpowieni znak aby przejść dalej.

Informacja o polityce przetwarzania danych osobowych

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij tutaj. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.